کلاس جادو برای مبارزه

این کلاس زیر نظر مدرسه بوباتون تشکیل شده است

کلاس جادو برای مبارزه

این کلاس زیر نظر مدرسه بوباتون تشکیل شده است

جلسه هشتم

به قول مدیر:سلام به همه جادو آموزان عزیز

این ترم و ترم آینده میخوام راه های مقابله با 4 تا از خطرناکترین موجودات دنیا رو بهتون یاد بدم.این 4 موجود عبارتند از:مانتیکور ها/لویاتان ها/سایکلاپ ها و تایفوئوس ها.

این جلسه روش مقابله با مانتیکور ها رو بهتون یاد میدم ولی برای اینکه روش مقابله با این موجودات را یاد بگیرید اول باید بدونید که مانتیکور چیه.

مانتیکو سر و صورتی شبیه انسان و چشمانی خاکستری و بدنی شبیه شیر و دمی عقرب مانند دارد.


یک مانتیکور بالغ

همونطور که میبیند مانتیکور ها بسیار قوی،بزرگ و خطرناک هستند و در برخی موارد گزارش شده که ده ها نفر هم نتوانستند در مقابل یک مانتیکور مقاومت کنند.تا سال 1981 هیچکس راه مقابله با این موجودات را نمیدانست.عده ای معتقد بودند که طلسم مرگ میتواند مانتیکور ها را از پا درآورد ولی هیچکس جرئت نداشت تا به یک مانتیکور نزدیک شود و طلسم مرگ را روی آن اجرا کند.

در همان سال جهانگردی به اسم پاتریک استیک دریافت که پوست مانتیکور ها به مواد اسیدی حساس است.این نظریه جهان جادویی را متحول کرد و جادوگران طلسم"آلسید"را  برای مبارزه با این حیوان انتخاب کردند.وقتی این طلسم را اجرا کنید انواع اسید ها از جمله"اسید نیتریک و اسید سولفوریک"به شکل یک رشته رنگارنگ از چوبدستی شما خارج میشود.ولی تایک سال هیچ کس جرنت نداشت به یک مانتیکور نزدیک شود و این طلسم را روی آن اجرا کند.در سال 1982 جوانی به اسم سیریوس بلک که با دوستانش به جنگل میرفته مورد حمله یک مانتیکور قرار میگیره و طلسم رو روی مانتیکور اجرا میکند.طبق گفته سیریوس بلک مانتیکور بعد از اثابت طلسم به بدن او پوست مانتیکور جمع میشود و از دمش زهر های سبز رنگی به اطراف پخش میکند و در پایان بعد از اینکه بیشتر پوست و موی بدنش سوخته و جمع شده است میمیرد

تکلیف:

1-سعی کنید این طلسم رو در خانه انجام بدید و نتیجه رو به من گزارش بدید(5 نمره)

اخطار:این طلسم را به هیچ وجه روی افراد یا وسایل منزل اجرا نکنید.میتوانید آنرا روی وسیله شکسته و بدرد نخور امتحان کنید

2-چند خط درمورد مانتیکور ها تحقیق کنید و در 5 الی 10 خط تحقیقتون رو ارائه بدین(4 نمره)

نظرات 5 + ارسال نظر
♥جینی♥ پنج‌شنبه 10 بهمن 1392 ساعت 13:33

نظرات و پس کی تایید میکنی؟

تأیید شد

آلیشیا اسپینت چهارشنبه 9 بهمن 1392 ساعت 21:06

چیشد استاد؟؟؟راستی من امروز حاضربودم.

تکالیفو تأیید نکردم که بقیه نخوان کپی کنن
دیگه تکلیف همون حاضریه دیگه

♥جینی♥ چهارشنبه 9 بهمن 1392 ساعت 16:18

1:رفتم با لیوان پلاستیکی اینکارو کردم اخه چیز دیگه ای دم دست نبود بعد دیدم لیوان کم کم داره چجوری بگم اب میشه و تو این مایع ها بعد دیدم که لیوان خرد خاکستر شده
2:شکار مانتیکور در افسانه‌های اروپایی بسیار جذّاب است . وی ابتدا با نیش دم عقرب مانند خود زهری کشنده به شکار تزریق می‌کند و دردی در وجود او ایجاد می‌کند. سپس وقتی مطمئن شد که شکار دیگر قدرت حرکت ندارد قسمتس از گوشت او را می‌کند و به کناری می اندازد ... زهر خود به خود از زخم بوجود آمده خارج می‌شود.
سپس مانتیکور در حالی که آواز لالایی مانندی را زمزمه می‌کند شکار را می بلعد.

مانتیکورها از نژاد شیمرها هستند. شیمرها موجوداتی با بدن شیر وسره شیر و یک کله ی دیگر بز و دم اژدها یا مار . آن خود انواع گوناگونی دارند و در میان آن‌ها مانتیکورهای قهوه‌ای و مانتیکورهای بال دار نیز وجود دارند.∗

مانتیکور هایی که بال دارند نمی‌توانند دم اژدها داشته باشند

آفرین
هر 9 نمره رو میگیری

آلیشیا اسپینت چهارشنبه 9 بهمن 1392 ساعت 15:10

ممنون پروفسور کارکاروف.
تکالیف:
1)تمرین خواهد شد.
2)مانیکور جانور بسیار خطرناک یونانی است که سر انسان تنه شیر و دم عقرب دارد زهر نیش ان بسیار کشنده است.این جانور بسیار خطرناک است و مانند مرگ پوشه بسیار کمیاب است.لالایی و آواز خواندن مانیکور در هنگام خوردن شکار بسیار معروف است و پوستش تقریبا همه جادو هارا دفع می کند.
با تشکر

1-نتیجه تمرینت رو جلسه بعد بهم بگو.
2-آفرین برا تحقیقت 4 نمره میگیری

albos severus potter چهارشنبه 9 بهمن 1392 ساعت 14:18 http://bobaton-magicschool.blogsky.com/

ممنون ایگور

خواهش آلبوس

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.