کلاس جادو برای مبارزه

این کلاس زیر نظر مدرسه بوباتون تشکیل شده است

کلاس جادو برای مبارزه

این کلاس زیر نظر مدرسه بوباتون تشکیل شده است

جلسه هفتم

سلام دوستان

از جناب مدیر و دانش آموزان بابت تأخیر در تدریسم عذر خواهی میکنم آخه اردو بودم وقت نکردم بنویسم.و اما درس:

همونطور که جلسه قبل گفتم این جلسه می خوام چند تا دیگه از سپر های مدافع رانش رو بهتون یاد بدم که بسیار مهم اند و حتمأ جزء سئوالات امتحانتون هستند.

1-طلسم"سیلیوس" یکی از سپر های مدافع رانش است.وقتی این طلسم را اجرا کنید ارواح خبیث از دنیای مردگان بیرون میایند و فرد موردنظر را با خود میبرند.3 سال پیش این طلسم توسط دیوان عالی جادوگران ممنوع شد ولی چون طلسم مفیدی برای دفاع است لازم دونستم که بگم.ولی تا وقتی که مجبور نشدید ازش استفاده نکینید.

2-طلسم"ویکینگ" هم یک سپر مدافع رانش است.وقتی این طلسم را روی کسی اجرا کنید آن فرد احساس ضعف می کند و فکر میکند که نمیتواند با شما مبارزه کند و از ترس اینکه شکست نخورد فرار می کند

3-یکی دیگر از این سپر ها طلسم"بلسایر"هست.وقتی این طلسم را روی کسی اجرا کنید تمامی حشرات موذی مانند مگس و پشه به فرد حمله می کنند و او را فراری می دهند

تکلیف:چند خط درمورد ارواح خبیث تحقیق کنید و نتیجه رو به من گزارش بدید(5 نمره)

************************************************

توی این 2 جلسه 15 نمره تکلیف بهتون دادم.5 نمره هم نمره حاضری هست.مجموع این 2 نمره میشه نمره مستمرتون

************************************************

اون هفته همین موقع امتحان دارید.امیدوارم امتحانتون رو خوب بدید و برای این که امتحانتون رو خوب بدید باید حسابی بخونید

نظرات 6 + ارسال نظر
elena hermaini جمعه 15 آذر 1392 ساعت 00:15 http://www.girl-s-love.blogfa.com

man nagoftam arvah vojod nadaran goftam vojodeshoon sabet nashoode

باشه
نمره مستمرت 19/5 میشه

♥جینی♥ پنج‌شنبه 14 آذر 1392 ساعت 22:36

ارواح های خبیث زیادی وجود دارن یادم دوستم گفته بود یه روح خبیث ظاهر کرد که باعث شد اون بخواد خودکشی کنه ولی مادرش جلوشو گرفت.ارواح های خبیث بیشتر در جا ها و خانه های قدیمی وجود دارن این جور ارواح ها را فقط بعضی کسا میتنند ببینندکه خونشون چای قدیمی باشه ارواح های خبیث میتنند ادما رو اذیت کنند و حتی ان ها را بکشند با ترساندنشان ارواح ها ی خبیث انسان ها را فقط اذیت میکنند .

خوب بود جینی نمره کامل رو میگیری
مستمرت 20

♥جینی♥ چهارشنبه 13 آذر 1392 ساعت 22:42

میشه من فردا تکلیف و بدم اصلا وقت ندارم

پس سعی کن تا قبل از ساعت 4 فردا تکلیفتو بدی

hermioni چهارشنبه 13 آذر 1392 ساعت 21:55 http://www.girl-s-love.blogfa.com

پولترگایست ها (یا ارواح شریر , عصبانی و ویرانگر ) از جمله ترسناک ترین اشکال فعالیت های ماوراء الطبیعه ای به شمار می روند. گرچه فرضیه های بسیاری برای وجود این ارواح خطرناک ارایه شده اما بسیاری از پدیده های مرتبط با این پدیده همچنان توضیح ناپذیر باقی مانده است. واژه (( پولترگایست)) یک واژه آلمانی است و ((روح پر سر و صدا )) معنا می دهد , هرچند که این ارواح معمولا بسیار خشن تر و خبیث تر از آن هستند که این واژه برای توصیفشان به کار برده می شود. پولترگایست ها می توانند سبب فعالیت های زیر بشوند : حملات فیزیکی , آتش سوزی , معلق ساختن اشیا در فضا , پرتاب سنگ ایجاد اختلال الکتریکی و جاری ساختن خون از دیوارها . پولترگایست ها در اغلب موارد حضور خود در خانه ها با ایجاد سر و صدا و گاهی حملات خشن به اعضای خانواده آشکار می کنند.

آفرین هرمیون
نمره کامل رو میگیری
مستمرت 20 شد

elena hermaini چهارشنبه 13 آذر 1392 ساعت 21:43

همیشه داستان‌های زیادی در مورد دیده شدن ارواح و یا شنیدن صداهای عجیب و غریب از خانه‌هایی که در آنها اتفاق بدی رخ داده است و صاحبانشان کشته شده اند، به گوش می‌رسد اما صحت بیشتر این موارد به اثبات نرسیده است. در تمام دنیا داستان و افسانه‌های بسیاری در مورد ارواح شنیده می‌شود که بخشی از تاریخ کشورها را تشکیل می‌دهند. در دنیا عده زیادی وجود دارند که بی رحمانه و بی گناه کشته شده اند و مردم براساس باورهای عامیانه فکر می‌کنند که روح این افراد در آرامش نیست و برای گرفتن انتقام و اجرای عدالت در اطراف محل مرگشان پرسه می‌زنند. افرادی که در زمینه ماوراء الطبیعه تحقیق می‌کنند معتقدند که اثبات یا رد چنین مسائلی نیازمند تحقیقات بسیار است.

خب در دنیای ما ارواح وجود دارند پس نمیتونم نمره کاملی به تحقیقت بدم
4 از 5
نمره مستمرت 19 شد

albos severus potter چهارشنبه 13 آذر 1392 ساعت 18:25 http://bobaton-magicschool.blogsky.com/

خیلی خیلی ممنون
ولی شما حق ممنونع رو تدریس کنید
ولی چون برای دفاع شخصی بوده ایرادی نداره

خواهش میشه
بله برای دفاع که ایرادی نداره

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.